Stöttning

Yes. Mina vita veckor har fått stöttning, tack Cissi. Haha. Det känns mer ärligt och realistiskt om man går ihop ett gäng och kämpar tillsammans. Fördelaktigt de som man brukar partaja med. Så mina partybuddies; let's stick together! Nu bor jag ju också nära både Sabrina och Cissi = vi kan ta tag i oss själva gemensamt. Det där med att börja handbollen igen är fortfarande en liten dröm som ligger latent hos mig, men inte än, inte nu. Jag måste träna upp mig först. Löpträna, styrketräna, you name it. Häva-öl-tränningen ska jag lägga på hyllan för ett slag. Efter den 19 februari. Fantastiskt. Underbart. Vemodigt. Men jag ska klara det.





Kan bli lagom att bli snygg till festivalerna i sommar. Jossan och jag ska boka biljetter till Hultan snart. Faaaabolöst!



.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0