Sinnesstämning


Mitt sinne har ställt in sig på helt fel frekvens. Jag kan inte motstå utgångar. Igår arbetade jag till 21, bussen gick 22, det var snöstorm, det var iskallt, det var världens vinter. Jag skulle ut. Mitt sinne sa det till mig. Ut!
John ringde när jag arbetade och kollade om några öl hade varit trevligt att dricka gemensamt. Visst. Klart. Öl. Jag tog bussen. När den skulle köra ut från en hållplats vid Åsaskolan - hade några dumma dumma barn gjort två sjukt stora snöbollar som låg mitt på vägen. Haha! Jag garvade. Vi stod stilla och hjulen kunde inget annat än att spinna. En onykter brud utropar (ej jag) "ALLA KILLAR GÅR UT OCH PUTTER PÅ BUSSEN" . Mina tankar gick 'hahhahahahhahhhaa ofta'. Men sju jävlar i helvete, det lyckades. Bussen började rulla. Jag missade mitt tåg till Kållered. Sabrina och Erik med flera skulle ut i Kungsbacka. Jag hade träffat Kaire på bussen. Tog följe med Kaires gäng och satte mig på Rumpan. Sabrina och dom kom lite senare, då drog vi till Esters. Det var bannemej en riktigt trevlig kväll. Som vanligt en mängd bekanta ansikten. Oh va najs!


Nu blire smörgåstårta och cocacola.

.

Kommentarer
Postat av: Anonym

SNÖBOLLSKRIIIIIIG!

2009-02-22 @ 12:45:38
Postat av: johannapannakanna

aaahhhhh jag har soooool. gar i kjoool och bara skinnjacka.. 13 grader vaaaaaarmt. plockar blommor i en paaaaark. (nastan)..

kasta en boll at mig!

jahannapannakannatranna

2009-02-22 @ 20:21:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0