Rockstar

Yes indeed.

Nåväl. Ett slags lyckorus sprider sig sakta men säkert runt i min kropp. Idag ska jag jobba på dagis i Majorna. Det är andra gången dom smsar om jobb, men i tisdags (jag har dåligt samvete, ja) så var jag inget att hänga i granen efter bingon på måndagen, så jag ringde inte upp. Men idag, då! Fyyyy vad fint. Dock har mina bäbis-cravings avtagit markant, dock var jag ju ganska galen förr som typ ville skaffa barn som 18åring. Haha.





Ett litet minus med allt är att det blir ingen fika med Fikamorsan i Åsa idag. Skulle ju åkt ner och fika samt hämta alla mina CV som tydligen ligger där och inte gör någon nytta. Det får bli imorgon istället :) För ikväll blire Jazzhuset och Svanen. Festligt.


/hej

Kommentarer
Postat av: Anonym

du vill du prova på nått nytt?? Testa och inte dricka en dag, det är inte så dumt som man tror, hahahahah men på fredag skall du med för det har jag redan bestämmt! köss på dig soffan

2009-02-05 @ 08:55:00
URL: http://[email protected]
Postat av: anna

Soffan, hoppas du inte blir smittad av något äckligt barn virus nu bara. du vet barn e fett farliga, får ta en sväng på stan snart igen hade najs!!!

2009-02-06 @ 12:55:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0