P3

Världens skönaste kanal. "Christer" hahaha.

Iaf. Två koppar kaffe har runnit ner. Och ut. Huvudvärken har inte släppt, men definitivt avtagit markant. Skönt. Får kanske hälla i mig en kopp till. Sen ska jag dra till Götet igen, för ikväll blir det besök på klubb Razzia och kanske pingis på Pustervik efter det om vi orkar.

Jag önskar mig en systemkamera i påskpresent alternativt Peacan-biljett. När snön ligger på marken och solen skiner vill passar det att fota. Jag har tappat allt jag en gång kunde. Haha.






Musik idag!



.


Kommentarer
Postat av: cecilia

jag förstår precis vad du menar! och det var exakt det svaret jag ville ha ;D jag önskar mig en systemare i födelsedagspresent. fast å andra sidan så har jag gjort det i 6 år nu utan resultat, ah, förväntningarna är la kanske inte extremt höga om man säger så.

2009-02-23 @ 17:15:07
URL: http://heyholetsgo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0