Oh va najs!

Solen skiner (nästan) Och det är löördag! Vilket innebär att jag sa ut på äventyr med Sabrina. Som tidigare nämnts blir det nog en fight i afton. Alltså inte mellan mig och Sabrina utan mellan två städer. Göteborg versus Kungsbacka. Cisilou ska ju till Trädgårn, sen Sticky så det är ju ett hett alternativ må jag påstå. Men som jag insett på senare tid så har jag extremt roligt varje gång jag är ute i Kungsbacka. Har klurat och funderat om jag haft en tråkig kväll. Men nä. Aldrig. Därför är Kba ockås ett alternativ som inte tas bort i första hand.



Nu ska jag lyssna jättehögt på The Kooks och låtsas att jag är på festival!
Ooooh vad jag längtar!





.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0