Kväll

Kexen smakade bra, osten smakade bra, skinkan smakade bra. 

I skrivande lyssnar jag på Sigur Rós och blir kvällssentimental. Bläddrar igenom bilder, njuter samtidigt som det värker lite. Ibland saknar man människor, utan att egentligen förstå varför. Mest för att man inte borde, och lite för att det var längesedan man sågs. I sitt liv har man människor man aldrig vill släppa, men som förr eller senare kommer försvinna, vilket man vet - men inte vill. Det uppkommer nya ansikten istället, kanske lika bra. Innerst inne vill jag inte släppa dej. Men jag tror det behövs. Det fanns något som inte längre finns.








Haha

Kommentarer
Postat av: sabrina

Jag hoppas verkligen du forstar varfor du saknar mig, HAHA

2009-02-07 @ 01:29:04
URL: http://sabrina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0