Keep kickin' myself in the nuts

The Hellacopters - Carry me home


Frosten ligger som en halvtransparent täcke över marken. Solen skiner på ganska bra. Själv sitter man i lillsyrrans morgonrock och ska snart fylla ett glas med dagens första kaffe. Idag är en sådan morgon, att vaknar jag, går det inte att somna om. Tvn tröttnade jag på ganska snabbt. Får snart be Josie undervisa mig läran om tv-tittande så jag någongång kan underhållas ordentligt, eller helt enkelt sänka min lättroandesnivå.
Jag har funderar på en morgonpromenadi cirka en timme, så den blir nog av när kaffen runnit ner.

Ikväll är jag sjukt sugen på Henriksberg för att se Kasban. I så fall skall jag inte bryta min nykterhetssvit utan bara ha en go kväll med go musik och framförallt go cola light. Får väl se om ngn vill följa med.


Indienmusketörerna!
Henrik Johannes Hampus


.

Kommentarer
Postat av: sabrina

HAHAHA

2009-02-27 @ 12:20:26
URL: http://sabrina.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0