Hur gör djur

Det får jag och Boel upptäcka i afton. Då ska vi se Djurets spelning som tidigare nämnts. Det kommer garanterat bli bra.Ska ringa och se om Cissi ska honka också, vilket hade varit himla trevligt!
Sitter och läser på resdagboken hur de tre musketörerna har det i Indien. Värme, sol, bad, öl, reggaebarer och allt annat som passar min livsstil som handen i handsken. Det är en som tur är en bra avundsjuka som skapas. Annars hade jag gått under jorden och deppat ihop. Jag vill verkligen också ut och resa, upptäcka, värma mig! Haha. Tillsvidare får jag nöja mig med att Oslo är vårens första "utlandsresa", fantastiskt.





/S


.

Kommentarer
Postat av: cecilia

JAGVIIIIIILLLLLLLLL! men ja e gaypank..:(

2009-02-12 @ 19:28:45
URL: http://heyholetsgo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0