Fantastiskt!

Jag har funnit mössmannen. Haha. Helt sjukt. Samma plats - annan tid. Det finns så mycket godis omkring i Götlaborg att man inte kan tro att det är sant. Mössmannen är en riktig godis. En chokladpralin utan dess like. Visserligen fanns det två mössmän på Pingisklubben igår, men ingen som "den riktiga". Finis.
Iaf. Jag fick med mej en gammal räv, det vill säga Linn Karrin till bingon igår. Som vanligt mycket trevligt, men med ett ovanligt slut på kvällen. Det vill säga: Pustervik och Pingisklubben. Chill så in i bänken. Och så mössmannen då. Jag vaknade imorse i Linns och Lillens soffa, med kramp i skinkan. Blodtillförseln är inte optimal när man legat på samma sida en natt. Det börjar bli bättre nu.
Johanna och Jossan har åkt. Risigt.

Sabrina:
YES! Jag bor ju nära dej och Cis nu = massa kvällspromenader i Partille! Oh va najs. Och imorgon kommeru hem. Hur bra är inte det? Bäst!



Sommar!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gratulerar till fångsten? Fyndet? Hittebarnet? Haha Götlaborg är dock inte så stort, men lite tur ska man nog ha också!

2009-02-17 @ 20:21:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0