Candy kane

Yes.
Jag bakar och brygger kaffe. Fick inspiration när jag skummade igenom Cissis blogg. Jag är en härmis.

Ikväll blire nog lite musikkväll med mina goa göbbar i form av Sabrina och Cissi. Vi skall avnjuta Jesmond Chester och Alibi Tom på Kontiki. Musikunderhållning är i särklass den skönaste och mest njutbara underhållningen jag vet om. Cola light all night. På riktigt alltså.

Idag ska jag ut och fota, dock utan systemkamera då. Men diggisar kan duga ibland också. Det får det göra idag. Igår när jag äntligen skulle ta upp min kamera på bingon så hade jag glömt minneskortet i datorn här i Åsa. Smartass.

Är det inte ganska risigt och framförallt patetiskt att man inte tycker saker är lika roligt utan att man är lite salongsberusad. Som igår. Jag drack väl visserligen två öl på bingon men alltså. Det var verkligen en lam stämning som infann sig. Alltså ni vet, när det känns som att något fattas, man vet vad det är, men vill inte erkänna det för sig själv.
 Det var salongsberusningen som saknades. Jag erkänner. Jäkla skit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0