Boulier de Lotto

TONIGHT!
Snart ska jag traska bort mot gotteaffären och köpa lite dricka till ikväll, då jag Cissi och Palle ska tagga inför kvällen. Får väl se om någon lyckas vinna på bingon idag. Förra veckan vare ju Joel som drog hem lite vhs-filmer. Kanske man får en halsduk idag? Eller en cykel.



Mina ovanor i detta ungdomliga liv skall snart sluta. Lindy och jag har förstått att utan alkohol hade vi varit rika som troll och kunnat inhandla kläder mer än någonsin. Därför ska vi ha ett alkoholfritt 2010.
Jag trodde inte heller på mig själv när jag sa det.





Hellre fula kläder och en öl i handen - än snygga kläder utan.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vi kommer ju såå inte lyckas med ett nyktert år!!

2009-02-02 @ 18:42:55
URL: http://mrsmrs.blogg.se/
Postat av: Sabrina

Hellre fula kläder och en öl i handen - än snygga kläder utan. HAHAHA

2009-02-05 @ 07:21:32
URL: http://sabrina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0