BKO

Bo Kasper Orkester. Jääligt najs.

Igår mina damer och herrar och transvestiter, hade jag en fenomenal bingokväll. Eller vi kanske inte ska använda de starkaste predikaten men det var riktigt fint. En citronsur händelse på vägen dit var att Cissi fick kontrollantböter. Men innan dess hade vi haft en trevlig föris med monsterduktiga Palle på gitarr emellanåt. Bra!
Jag, Cissi, Palle och Joel mötte en annan Joel - Joel L. Så det blev kvällens sällskap. Vi vann inget men det var riktigt trevligt endå. Brought-up-a-discussion-where-I-left-it förra gången, så nu väntar och dunderlängtar jag till Sabrina kommer hem så vi kan boka band för hela slanten! Sen så satt jag och Joel L och konfererade hur mitt sms skulle se ut. Det blev inte bra. Så nu ångrar jag mej givetvis. Man ska inte lyssna på grabbar i en sån diskussion. Jag skulle lyssnat på mig själv. Damnit.



Today:
- Kanske hälsa på i Davids nya lya om han inte ligger och söööver vill säga. Jobba natt is not the shit.
- Hälsa på hemma hos Josefin-fucking-Sandh :D som är hemma ett tag med sin brutna fossing.
- Köpa en rejäl påse med mat. Nu har jag te och mjölk här. Haha. Netto här kommer jag!


.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0