Äntligen måndag!

Bingo. Jag ska tagga ner mina utgångar och bara fokusera på måndagarna och sitta inne på helgerna. Jag sparar pengar samt slipper denna riskzon som ungdomsalkis. Plus att jag har otroligt mycket roligare på bingon än någon annanstans.
Igår vare tack o hej när det gäller Jossan. I afton sätter hon sig på tåget upp till Åre återigen. Jag ska kämpa för att ha råd att åka upp och hälsa på. Det passar tydligen min livsstil däruppe, säger Jos. Hon känner mig, så det litar jag på. Sen att jag inte har åkt skidor sen femman är en annan femma (höhö) Men jag ska försöka. Nu ska jag ringa X antal verksamhetschefer och kolla om dom vill ha mig som förskolvikarie. Klart dom vill!





Peace

Kommentarer
Postat av: sabrina

Okej, vi gor sahar. VI SKALL ha KILLERBODYS till hultan!

2009-02-17 @ 04:36:29
URL: http://sabrina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0