Och varför stod du annars här? Du kunde valt den andra vägen. Du läser mig kapitel för kapitel

Friiiiiday! Æntligen. Lite trøtta ansikten och tysta munnar idag på jobbet. Igår hade vi julebord, de sætter sina spår uppenbarligen. Iaf så var julebordet tusen ggr trevligare æn vad jag någonsin kunde førestælla mig. Utan bordsplacering kan det bli hur bra som helst, och det blev det. Vi satt bredvid banksnubben Kristian och marknadschefen Cato. Riktigt hærligt! Læmnade tillstællningen vid tolvsnåret. Alldeles lagom!
Idag hare somsagt varit en riktigt degig dag. Elin va lite sjuker och jag va allmænt trøtt och seg. Dock inte pga gårdagen, utan ibland ere så. Elins sista da idag dessutom. Kænns lite konstigt, att snart sitter jag hær sjælv. Men det ska gå bra.

Ikvæll blire sambomys med Jos och Carro! Tillsammans med Carros vænninor ska vi entra Yaya's før lite hærlig thaistæmning. Awesome.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0