Jag vill förändra nån av oss men jag vet inte hur man gör. Jag andas in och det känns som första gången

Torsdag och fredag. Nu ær det helt pløtsligt redan helg.
Blev lite snurrigt i onsdags då jag smsade min Adecco-kontakt till ett nummer som inte fanns. Vilket ledde till att hon trodde att jag skulle jobba, men egentligen var jag sjukanmæld. Så kollegan Elin fick sitta på jobb från 7 till 16.30, vilket inte ær speciellt kul alls..

Jag har tankar om en vældigt lugn helg. Antingen ska jag och min popcornsambokompis Carro hyra en go rulle och poppa micropop, eller så ska vi møtas på stan och ta en drink eller sju. Carro skulle ha med finklæder till jobbet utifall att det blev drinkafton. Haha. Nu lutar det åt popcorn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0