Jag som en gång sålde själen, för att vara med om såna här stunder.

Måndag.
En riktigt risig natt. Somnade aldrig. Var på god væg vid 01:30, då slinker det ner ett sms i mobilen, och man ær tillbaks i piggheten. Mickan snarkade och Jos också. Haha. Ibland vill man ha ett eget rum. Faktiskt så ær jag inte speciellt trøtt idag endå, så det spelar ingen roll. Denna veckan och næstkommande hoppas jag går fortare æn fortast så jag kommer hem! Saknar redan folk. Och fæ. Dock har jag haft det vældigt roligt sedan jag anlænde från Stockholmstrippen.
Fredagen var till att børja med vældigt ensam. Och vældigt skøn. Nær Carro sedan kom hem førsøkte jag få med henne på fredagsæventyr, det "misslyckades" och vi satt hemma med popcorn och rødvin istællet. Vældigt trevligt! Och somsagt så var ju lørdagen lugnet definierat dagen igenom. Hærligt. Och igår chill med lite søndagsmarknad. Jag behøvde en lugn helg, jag fick en lugn helg.

Nu vill jag ha två snabba veckor.
Snabba.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0