Ja, det finns så mycket måsten, att vara bra på det man kan. Och mitt i allt så ska man vara sann

Morgonstund har guld i mund. Næstintill.
Idag ær en sorgens dag hemma i Gøteborg - Mølndal. Alla mina tankar och all min kærlek går till Jessica och hennes familj. Ønskar så innerligt att jag kunde vara med. Visa min omtanke. Jag får gøra det på avstånd. Ælskade Jessica.

Hær i Oslo har regnet avtagit jæmført med de senaste veckorna av vattenfall. Kylan har kommit før att sedan førsvinna igen, och jag lægger mig tidigt om kvællarna. Jobbet rullar på och snart sitter jag sjælv på kontoret, får se hur det blir. Længtan hem ligger latent och gnager, mest alltid. Med det sagt, inte att jag ogillar Oslo. Jag har mitt andra hem hær, trivs som fisken i vattnet och ælskar mitt boende. Fem hærliga damer och en hund. Saknas bara en man. Och en bil.

Kommentarer
Postat av: anna

Ja vit helg men hallå det är ju hur skön indie helg som helst i götet;/ jag är kluven hade behövt min über ekonomiska sofie att övertala mig till att indie är det enda rätta i dessa tider:P hehe snart kommer du<3

2009-12-10 @ 17:31:14
URL: http://thisismylifeuncensored.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0