I tell my love to wreck it all. Cut out all the ropes and let me fall

Bon Iver. Vinter. Perfektion.

Jag sitter hær och ler. Jag ler, mår bra och ær samtidigt ganska førvirrad. Ena sekunden kænns allt så bra. Andra tappar jag det. Livet måste få någon struktur før att den rætta kænslan ska fortsætta infinna sig.

Sen att snacket bara fortsætter utan handling stør mig så till den milda grad att jag.. att jag.. inte vet vad! Du vill att jag ska tro på dej. Du vill att jag ska vænta i all evighet. Men ser du, det vill inte jag. Ont gør det också. Ovisshet definierad.

Nyår. Åh. Trerætters med Cis och Bob! Awesome. Man længtar ju hem. Man gør ju det. Fast vad ær mitt hem egentligen? Haha. Jag tror bestæmt att jag har två hem. Två stæder. Det ær fint.

Idag sætter jag mitt arsle på bussen iaf. Mot Gøtlabørg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0