From all of the things that I used to be. Rewrite my history. Who says I can't be free?

Återigen ær baken nedsatt på kontorsstolen i Helsfyr, Oslo, NCC. Men va gør det? Jag har det vældigt mysigt hær med mej sjælv. Musiken flødar i hørlurarna och samtalen lyser med sin frånvaro. Tre otroligt slappa kommande dagar ær att se fram emot, før att på onsdag eftermiddag styra sin kos hemåt igen till væstkusten.

Julveckan hemma har varit perfektion. Tillbringade min roligaste jul någonsin hemma i huset med familjen, morbror, "moster" och farmor. Det var fest! Klapparna var inte helt fel heller.
Juldagen spenderades hemma hos Anna i Linné! Jag hade lyckats skrapa ihop alla min nærmaste i samma lægenhet, och det var fantastiskt roligt. Natten tillbringade vi på Sticky.

Nyår i Gøteborg. Lika bra så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0