Varje hårstrå på ditt huvud har jag räknat. Du är värd mer än allt fåglarna samlat

Ang. föregående. Ja, justdet. Eller Nikki. Glömde av.

Jobbat. Slitit. Näe. Men jobbat.

Fjorton arbetstillfällen kvar. Och vid bästa fall ytterligare tre veckor, lika med ännu fler. Innan Oslo. Innan ett nygammalt liv ska påbörjas. Igen. Just nu finns det inget hellre än flykten jag vill åt. Jo, dig då. Men jag har gett upp. Så flykten duger som ersättare. Till vidare, och i värsta fall hela mitt liv, är flykten det jag lever för, och efter. Allt blir lättare så, lama-syndromet. Huvudet i sanden - fly.

Tv, te och tänk. De tre t'en kommer skapa min kväll.

Jag saknar dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0