Så det kommer en dag, då du och jag inte kan hitta tillbaks

En summering av aftonen igår.
Jag och Josie satte oss först utanför för att försöka uppnå rätt mood. Det lyckades helt okej. Vi steg in på området och njöt av den första spelningen med Kultiration! Oh oh oh. Dom är inte fy skam alltså. Fint. Vi drog oss bort mot vårt fantastiskt vindstilla ställe och uppdaterade stämningsförhöjarnivån ytterligare ett snäpp eller tre. Vi träffade två sköna damer, Linnea och Sofie, varvid vi tjötade en stund innan Syster Sol skulle börja. Hon var helt ok. Nåja, en sväng till bort mot flaskorna. Det kanske var här det spårade. Iaf, vi såg hela Governor Andy. Tjingsade på Viktor och dansade lite med damerna om jag inte minns fel. Tror vi lämnade stället någonstans mellan tjugo i ett och ett.
Jag entrade VasaViktoria för att träffa Lindy, fanny och världens skönaste Larsa från Peacan. Tjöt och ett glas vatten senare drog jag och Lindy oss hemåt till Linné.

Och här sitter jag nu. Inte så bakfull, ganska ångestladdad, alldeles nyduschade, men framförallt besviken på att jag lämnade tältet alldeles för tidigt. Learn from mistakes. Ända jag kan tänka på.

Jag har hittat kameran. Men inte Jossan.
Vapendragade som inte är bra för avarandra i alla sammanhang. Hahaha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0