Med bruten mast och slitet segel. Och dom vilda vindarna som styr din båt

Jahapp.
Här sitter man, med en kropp som fått alldeles för lite sömn, och utövat väldigt mycket dans. Vi skulle inte ut, Anna och jag. Vi skulle ha en mysig rödvinskväll i Linné. Det började pratas om Pustervik, som blev Nefertiti som tillslut blev Sticky. Där var vi, och svängde våra lurviga! Mycket trevligt. Fick även se bekanta ansikten som skådas väldigt sällan nuförtiden. Sebbe Olof och Jon. Sedan mötte jag en nyfriserad Linus, tjusigt.
Jag tappade min kamera i golvet. Den fungerar, men minneskortet har åkt ur :( Inspelningarna från reggaefestivalen är där. Ikke så göy.

Nu ska man jobba. Jobba vare, ja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0