Kanske fortfarande kommer försvinna i din blick; drömma om den framtid som vi aldrig fick

Så.
Nu återstår två tillfällen till. Ena - utförandet, andra - sammanfattning. Fy fan. Inte ens min värsta fiende önskar jag detta. INte den jag avskyr mest är värd detta. En enda person borde få gå igenom detta, och det är du. Ovetandes och lycklig. Finns inget bra sätt att säga, för du kommer ändå aldrig förstå. Man måste uppleva, andas problemet. Du kommer inte förstå någonting.

Jag drömde att jag bodde i min lägenhet i Mölndal. Åbys maffia hade gömt pengar och knark i lägenheten när jag inte var hemma, sedan återvände dom för att gömma sig. Jag var livrädd. Haha, och vaknade i tron att det var verkligt.

Nu ska jag sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0