Jag har stafli och jag har kol. Och jag har nerver av stål, men du bryr dig inte om den saken.

Schleten.
Haha.

Fredags vare hejhej-välkommen-hem-Cissi på Sticky. Det var trevligt. Stötte på Johannes med vänner. Awkward for sure. Hemligheten är kanske avslöjad. Boel och Emelie var himla finfinfint att träffa. På onsdag ses vi igen! Sovplatsen för natten blev Cissi oväntat sköna bäddsoffa. Morgonen var deg. Cissi var sjuk. Jag åkte till stan, mötte Josie, käkade sushi, drack kaffe med mor + sällskap på Pasta+. Sedan bar det av mot Ullevi och work på Madonna-spelningen. Inget att hänga i granen. Femtioett år är tanten. Hon juckar på som om hon vore en extremt pubertal tonåring. Haha. Skoj tant.

Powernap. Promenad. Middag. Tv. Sova


Cissi är hemma. Så jääääla bra. Jäligt bra!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0