Jag fimpar kvällens sista cigarett, du ler. Om nån minut så går jag härifrån och då ses vi nog aldrig mer

Röd Colors igår. Mediokert tyvärr. Väldigt socialt dock, och trevligt. Synd med regn och utebliven salongsberusning. Den 26e smäller det!

Åh attans. En afton som denna skall Bob Hund ge folk en kväll fylld av njutning. Jag traskar omkring på jobbet istället. Hoppas på återkomst, typ snart.

Fredagen den fjortonde augusti tvåtusennio. Pest eller kolera.
Bra svar. Dåliga svar. Ångestframkallande svar.
Vi får väl se vad som betyder någonting. Och vem .

Kommentarer
Postat av: Anonym

det kommer gå bra babe, om inte annat så är vi ett team, ingen behöver gå igenom något själv, det är inte onemans show;) saknar dig mitt lilla mumin troll, längtar till kräftis=)

2009-08-13 @ 21:27:08
Postat av: anna

det va jag

2009-08-13 @ 21:28:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0