Här är det risigt och förvuxet, fult och snårigt och lika hopplöst trist och grått som i mitt bröst.

Aj. Aj - ajajaj - AJ!

Jag håller det inom mig, förutom ett fåtal som vet. Smärtan är påtaglig samtidigt som den är mild och emellanåt knappt kännbar. Det är marigt det där. Med schizofreni-smärta. Och virriga tankar. Alla säger olika, jag tänker olika. Vem mer ska få veta? Ska du - vill du?

Förrätten har sjunkit ner och Pepsin smakaar bättre än någonsin tidigare.
Det kanske kommer gå bra det här ändå. Så till vida att jag pallar mitt faktum. Mitt beslut som kommer förfölja mig livet ut och även när jag ligger i graven.

Hur det än slutar, är det bäst för tillfället.
Vissa betyder.

Kommentarer
Postat av: Johan

Vasadu?

2009-08-15 @ 04:01:37
URL: http://schooner,blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0