X

they smiled at us, and told us to leave.


Jag är förbannat trött. Min familj sitter i en bil på väg från Landvetter, mor och lillebror är upphämtade och ankomna från Barca. Jag är mest bara trött. I samma veva sitter jag och lyssnar på det band jag tycker om mest. Och till min egen glädje så har sångaren spelat in nåt slags soloprojekt, som jag mer än gärna vill ta del av så fort det är klart. Det har han lovat, jag ska bli först. Hahahaha iaf bland dom första kanske. BÄST. Underbart.
Tänk om dom ringer från worket imorgon, det vore en lättnad. Jag måste få tider. Lite timmar, lite bättre samvete.






kan aldrig göra för mycket reklam : <3
it was us - for a while. and i will not pretend that i don't care

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0