Släpp aldrig in dom här och ge dom inga nycklar, till mig

Dagens planering var att sola hela dagen fram tills typ 15:50 då jag skulle vandra ner mot jobbet för aprils första arbetspass. Istället blev jag som bekant väckt i morse och fick börja jobba då. Att planeringen bröts gjorde mig ingenting, för nu är jag ledig, och dagen har varit himla bra. Nu kommer jag börja sakna mina gamlingar igen, hade nästintill glömt av dom. fast bara nästintill.

Imorgon är det parkhäng och grillning. På menyn står hickorymarinerade revben, en relevant mängd öl och en liten sallad eller liknande till det. Myyyyys! Jag längtar redan nu.



Kommentarer
Postat av: linnea

Hej! Fin blogg du har!

Nu har jag startat upp min blogg igen.

hälsa gärna på och skriv en kommentar, då blir jag glad. // linnea.

2009-04-30 @ 16:27:54
URL: http://linneaarvidsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0