Skaffa ny frisyr

Jag får vänta med det. Lönen måste ploppa in. Då ska jag göra massa slingor och klippa bort dte sista schletna. Gött ere.

Jag har gjort det som BARA jag kan lyckas med. Jag är dum i hela huvudet, på riktigt. Igår så chillade vi hemma hos David. Jag Dave och Linus satt på balkongen och smuttade på lite öl och käka chips. Det va gött. Sen kom konceptet FC Prisoners på besök. Jag kände mig inte som en i mängden. Grabbhäng alltså, en klass för sig. Iaf, David har ju som bekant varit i USA, och i samma veva köpt en gåva till mig. Snäll så in i bänken. Jag tar med mig denna lilla påse med underkläder från Victoria Secret och GLÖMMER påsen på tåget till Kungsbacka. JÄVLA SKIT tänkte jag högt i mitt huvud. Jag åkte till Åsa, hoppade av och tog bussen tillbaka till Kba. Hoppade på tåget och frågade tågvärden, men tydligen så lämnar dom allt kvarglömt varje gång dom kommer till Göteborg, så min påse var i så fall avplockad. Hittegodset får jag ringa imorgon efter 12. FAN FAN FAN. Jag blir så förbannad på mig själv. Ska alltid tappa bort oersättliga saker, ovärderliga saker. FÖRLÅT.

Jag är varm i kroppen av kaffe. Mamma och jag ska sluta fika. Fikamorsan blir numera bara morsan.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Omg, det där var jävligt kasst. VS är ju inte direkt något man lämnar tillbaka xD

2009-04-15 @ 20:25:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0