Regnmoln brukade jaga mig. Och nu jagar jag morgonen längs avenyer

Det var en ytterst mysig söndag igår. Jag, Sabrina och Cecilia åkte till Chalmers och såg Oh Jollity. En dunderchill tält var uppbyggt, det doftade grillad mat, vinden var sommarljummen, ölen var billig och musiken var perfekta pricken över i:et. En alldeles lagom söndag. Jag åkte inte med mitt sista tåg hem 22:17 utan stannade lite till och slaggade istället hos Cissi. Imorse vare mackor och kaffe på menyn. Perfa!
Nu ska jag däcka i solen två timmar, käka lite och bege mig in till stan igen i eftermiddag. Lindy, Anna och Sofia skall tillsammans med mig briljera vid pingisbordet på Pustervik. Först blir det uteservering och njuta av detta makalösa sommarväder!
jag har inte fått min lön. Den kommer på måndag. Tack, tacksomfään.

Kommentarer
Postat av: Anonym

vem fan e du

2009-04-28 @ 17:18:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0