PÅSK

Igår var det påskafton, som bekant. På min altan satt vid halv fem-snåret Cissi, Remina, Sebbe, Olof, Thomas, Jon, David, Alex samt Sune. Oooh det var så najs. Solen stekte gött, förutom den kvarten som talljäveln skymde. Vi grillade massa mat, tjoade och tjimmade där tills halva gänget skulle till Sticky och se en spelning. Jag, Cis, Remina, Alex och Sune stannade kvar, men flyttade oss in till matbordet, kylan började komma. Klockan 22 gick bussen mot Kungsbacka. Alla drog till Sticky utom jag som åkte till Onsala för en fantastiskt fest hos Johanna :) Det var helt otroligt trevligt. Massa prat, massa dans och ett fall rätt på ändan vilket känns väldigt mkt en dag som denna. Min armbåge är mörbultad såtillvidas att rör man den så skriker jag AJ väldigt högt. Jag var helt totalt efterbliven och lyckades stanna kvar tills alla åkt hem. Två timmars sömn på en skön soffa, föe att sedan ta mrogonbussen 07:11. Väl framme i Kungsbacka märker jag att mina Åsabuss inte avgår förrän klockan 08:47, så jag sätter mig på en solig bänk och sover tills dess.
Idag drack jag Cis Sune och Sebbe lite kaffe vid vattnet mittemot Styrbord Barbord tillsammans med en enveten svan. Snyltsvanen. Snart blire kudden för en skön natts sömn.





Ciao

Kommentarer
Postat av: Remina

YEAH! Det var riktigt najs, Soffan!

2009-04-14 @ 18:03:27
URL: http://remini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0