På en regnig busshållplats / Jag skulle bli något i stan över en natt

Jag har kommit på att jag gjorde säkert bort mej på påskfesten i Onsala. Min charm låg nog på botten och ett par meter under. Det var min alltför entusiastiska dans som medförde ett dassigt fall pladask på golvet. Jag pratade med för många, en del som jag inte visste vilka dom var. Vi ses nog inte igen. Förlåt. Haha.


Idag var det traditionsenligt kaffehäng hos Cecilia Margareta Svensson i Oxled. Massa med trevligt och vi har skapat massa planer inför sommaren. Eller våren kanske det var. Nu ska jag slänga iväg en ansökan!








.


Kommentarer
Postat av: sabrina

fin blogg, kolla gärna in min =)

2009-04-22 @ 00:34:03
URL: http://sabrina.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0