OOH VA NAJS

Förtillfället älskar jag livet och detta MAKALÖSA jävla väder. Igår skulle jag och Anna knäcka en kall på hennes balkong, det slutade med att vi shaka ass på Stcky i högklackat och njöt av ruset! Träffade David M. Det finns få människor i världen jag blir så underbart glad av att se! Hela fejset får sig ett rejäl träningspass när man bara står och ler hela tiden. Go kille! Och världens bästa röst... älta, ja! Weey. Cis, Sebbe, Alex, Olof och mass andra nötter var där också och till denna mixen tilkom även Sabrina, som jag inte visste skulle vara där. Himla bra överraskning! Spontana utekvällar blir alltid dom bästa. Denna afton var gôôôrskoj! Och man sover som en prinsessa i Annas säng. Mm-mm-mmmm!
Imorgon blire påskfirande hos mig med folks. Kommer bli en löövely påsk, speciellt om detta paradisvdret håller i sig. Och om far min kanske hinner klart med altanen, iaf mestadels. Det ser bra ut hittills!



Bästa snubben!
DAVID MARTELL



HEJRRRRÅ! Nu ska jag sola mitt ovackra tryne.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jävligt snygga klackar allså.

2009-04-10 @ 14:59:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0