Ooh, are you ready now? Kickstart my heart

Jag är fullkomligt inne i boken, The Dirt. Sannolikt en av de bästa böckerna jag läst (vilket iofs inte är speciellt många) men endå! Jag ger inte gärna höga betyg på vad jag än betygsätter. Nästa bok jag ska läsa är Heroin Diaries (Nikki Sixxs dagboksutdrag), samt även en om Johnny Rotten vid namn Rotten: No Irish, No blacks, No dogs. Haha.. livet med sex, droger och rock'n'roll är otroligt underhållande att läsa om. Anthony Kiedis Scar Tissue är ju en annan goding, ommansäjjer!




I've decided to become a parody of myself because it's amusing


.

Kommentarer
Postat av: anna

den e sjukt bra den boken, i löv it

2009-04-08 @ 21:42:25
Postat av: Sebbe

Ta o läs Slash av Slash förstås och Woodie av Ron Wood. Sjukt underhållande båda två. Fast Dirt är nog bäst trots allt.

Ses på lördag =)

2009-04-09 @ 16:43:50
URL: http://rinvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0