Jag såg en man vada ned i vattnet. Jag frågade vart han skulle gå. Han sa: Jag går dit benen bär mig

Det doftar kaffe i hela huset. Jag ska snart städa, städa hela jävla huset. På morsans begäran. Men vad gör man inte. Solen är inte duglig nog att utnyttja förän typ halv ett-ett, nu äre bara meningslöst.

Ikväll blire premiärklubb som står på schemat. Ska möta upp Lindy först och ta en afterwork-öl med henne och mkt troligt flera andra också. Sen ska jag träffa Johanna och Maya för att entra Parken och Klubb Friction. Fest! Festligt. Jag peppar redan med lite musik. Och kaffe. Och städning.




.

Kommentarer
Postat av: Sabrina Tonårshäxan

mitt namn är sofie och jag gillar korvar.

2009-04-24 @ 12:25:41
URL: http://sabrina.nu
Postat av: cecilia

bli inte för bakis imorgon nu bara. det är då det gäller. P O K

2009-04-24 @ 12:28:52
URL: http://heyholetsgo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0