Jag låtsas att jag är på väg till dig

Det har gjort många gånger, och det kommer fler. Vet inte varför, finns inga förklaringar i hela världen. Bara att så är det. Jag tycker om det. Jag blir varm och ett lyckorus vandrar från hjärtat och ut i kroppen.

Idag var det tänkt en kaffe med John, men det blev inte så. Vet inte varför dock. Jag träffade dock Sabrina och det var ett finfint återseende. Känns som evigheter sen, fast det egentligen bara var en och en halv vecka sen. Nåja. Det var himla bra iaf. Och på lördag kommer hon och påskmyser med mig och några andra. Fenomenalt! Jag längtar dit.
Nu hoppas jag bara på lite jobb! Det var längesen, och jag har bara EN dag inbokad hittills. Känns inte så bra. Men det ordnar nog upp sig.





jag gick där mitt i våren den lyckan var kort
för in kom du och var vackrare än vad
jag någonsin sett dig vara

Kommentarer
Postat av: Sabrina

vem pratar du om?

2009-04-09 @ 03:00:09
URL: http://sabrina.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0