Att somligt händer utan att verka väldigt smart och utan att lämna världen som den var

Igår var det minst sagt en heldag. Jag åkte hemifrån tjugo i två, var hos Cissi halv fyra. Där bjöds man på mycket god mat och mycket underhållande sällskap! Vi skulle egentligen hem till Sebbe lite innan också, men det hanns inte tyvärr. Det fick bli att vi mötte upp Sebbe, Sune, David, Sebbes föräldrar med mera i stan. Dundertåget var otroligt jävla satans bra alltså. Strängen is the shit. Och dom andra såklart. Tack Sebastian Rinvall så in i bänken mycket för biljetten! Jag ska bjuda igen.
Sen efter spelningen fck jag och Cis tt av våra välkända "ryck" och åkte hem. Om det finns någon som kan förklara varför vi alltid lämnar kalasandet som igår, så vill vi gärna veta. Jag var hemma halv två! Det är inte okej, om man tänker på att det innebär att jag tog 00:17-tåget. Kanske Cissi har svar. Får ringa och för en update senare. Nu ska jag rensa ogräs och klippa gräs. På bakfylllan. Tack föräldrar, tack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0