20:12

En likgiltig dag idag. Struntade blankt i säljarskiten, sa ja till en dag med mina gamlingar på Pölagården istället. Och där trivs jag minsann. Gamlingar är coola katter.

Utöver en trivsam dag på jobbet är det mesta ganska rövigt. Lägenheten i Majorna sket sej som en ko-blaja och det känns omöjligt att hitta någon annan, fredag har förflyttats till lördag, jobb existerar inte och jag vet inte, hösten är rätt illa i sig. Den har alltid haft en tendens är förefalla sig så i mitt liv även innan. Fan va lipigt alltså.. Buhu! Sentimentala stunder i Åsa.. Jävla skit. Hahahaha.



En sjukt positiv sak dock. Min och Sabs tänkta grej på Sticky verkar kunna lösa sej. Vår kurs-teacher tyckte det lät som en riktigt god idé vilket var underbart att höra. Verkligen ljuset i min taskiga vardag, haha. Jag tror på det somfan alltså. Det kommer dra löjligt mycket människor och kan bli nätternas natt.





I will not pretend, that I don't care


Kommentarer
Postat av: Sabruna

ALLTSå, du måste ju säga att du har en blogg miffo

2008-10-09 @ 03:50:57
Postat av: camilla

vardagar i höst är inte lika med positiva iaf. haha. mums med regn nu med. jag är en bitterfitta. haha,

2008-10-09 @ 08:10:10
URL: http://scrappy.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0