Queens

Jap. Jag och mamma städar hela huset och har på Queen på högsta volym. Hahaha. Vi har redan fikat och förbränner nu fikakalorierna genom att smådansa lite med dammsugaren och så. Det går bra det här. Jag börjar bli svettig! (därav denna lilla paus)

Igår vare bio med Jos, Mick och Jes. Fanns inga platser till sjubion så vi fick snällt sätta oss i caféet tills klockan 21. Det var mycket trevligt. Vi åt morotskaka, blåbärspaj, drack Latte Macchiato och var allmänt onyttiga. Men jag har som ursäkt att jag ska flytta hemifrån snart och då kommer jag inte ha råd med mat så jag får äta upp mej innan. Typ. Fjantigt. Imorgon blir det "inflyttningsfest" i form av fyra jentor (samma som igår), varsin flaska vin alternativt en dunke eller flak öl och kolla Thailandsbilder på tvskärmen. Fruktasnvärt mysigt och klyschigt ska vi ha det. Joraasåattee!









"TOO MUCH LOVE WILL KILL YOU"
- Freddie Mercury




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0