Morgon Ett

Jap. Har sovit första natten och vaknat första morgonen, i ganska så dassigt tillstånd. Igår var den officiella inflyttningstillställningen med mina tre thaijentor. Fast det blev ingen thaikväll. Ingen hade bilder eller dykfilm med sej. Haha. Jag hade iaf Jossans Job2Do-skiva så den var på för en stund. Fint med thaimusik alltså..
Jaja vi var här iaf och sen åkte vi till Trädgårn, (igen?) av alla jävla ställen. Vi träffade John och hans gang och det var la okej men fan, hahahaha. Varför går man ut där?
Innan det hade jag lyckats ringa lite dumma samtal, eller inte dumma, men det är ju bra om man prata ordentligt och inte avslöjar att man är som man är *ler generat*


Nu ska jag äta pommes frites.






Pengabrorsan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0