Monologue

Ja det var tamejfan en enda jävla monolog idag på  världens STÖRSTA skämt till företag. Jag trodde till slut att det var ett skämt, nöp mej i armen men insåg att helvetes-jävla-skit-det-är-verklighet! Iaf.. Jag satt med mina lurar och mick och skulle ringa till företag och kolla läget om dom ville köpa "ett unikt företagspaket som innebar BLA BLA BLA BLA.." Typ! Men inte fan vill ett företag gå på R.I.K's matcher, sitta i VIP-loungen och dricka öl. Skulle inte jag heller vilja. Ursäkta denna ilska, men jag har försökt skratta bort det hela dagen, men nu kommer allt på samma gång. Haha!

Jaja, jag ska sluta gnälla. Imorgon blire iaf inget återvändo till The Big Joke of The Year-företaget. Hell no. Jag ska dela ut mer CV och bomba Blockets andrahandslägenheter så jag kommer ifrån Åsabonnehålan snarast möjligt. Jag och Johanna behöver Göteborg nu, jag som ett stöd samt en flykt, och Johanna som en miljöförändring även hon.




Onsdag, torsdag, fredag..!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0