Meeting

Dagen började med frukost i sällskap med min sambo. Båda två skulle på intervju hos Manpower, fast Johanna en halvtimme tidigare. Johanna fick jobbet, och mej ska dom ringa. Haha! Känns ju stabiiiiilt. Men intervjun gick bra iaf och dom ringer imorgon om jag fick det. I hope so. Det gäller ett inventeringsjobb åt Ica-butiker. Sköjj änna
Efter det skulle jag och Sabrina på möte på Sticky för att styra upp vår rock-kväll. Mötet gick bra, fast vi har lite att fundera på. Förmodligen kan vi inte ha spelningarna på TopFloor eftersom dom inte tror att banden kommer dra tillräckligt mycket folk, vilket i sin tur innebär att dom inte vill lägga ut riskkapitalet, utan det får jag och Sab stå för. Fattigt. Så om vi inte lyckas skramla ihop sponsorpengar får vi ha arrangemanget på mellanvåningen, vilket känns "gjort" iaf när det gäller ett av banden. Wellwell, den som lever får se. Banden ska kontaktas denna veckan för lite idebollning.

En snabbvisit i Åsa hanns med det också. En kaffe-ballerina-och-kanelgiffel-fika med Lena "Fikamorsan" Johansson stod på schemat. Gott och trevligt.







Imorgon är det onsdag. 
Efter onsdag, gott folk, är det torsdag. Det gillas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0