Marklandsgatan Hills ..

Frånochmed den tjugofjärde oktober tvåtusenåtta tillochmed den sjuttonde december tvåtusenåtta.

Ingen lång period men härligt värt. Var och hämtade nyckeln i samma veva som Johanna var där hos Mimmi och skrev på lite papper. En finfin lägenhet, allra längst upp i ett åttavåningshus. Vi kommer älska det där. Numera är jag sambo med Johanna Wignell somsagt. Najz
Lena "Fikamorsan" Johansson skall imorgon hjälpa sin kära dotter Sofie "Fikadottern" Johansson med all packning och dylikt. En liten sväng in på en mataffär ska vi kanske hinna med. Där jag ska försöka tänka ekonomisk när jag väljer vilka matprodukter jag köper. Äh










Cause my hand will be there when 
           you choose to come with me

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0