M to the GMT

Just så. Efterblivet från min sida. S'ry


Idag var det arrangörskurskväll. Jag och Steven skulle organisera ett fejk-event dit målgruppen "fjortisar" skulle vilja komma. Haha! Det blev speed-datingkväll på Café Tintint. Vilken affärsidé.
Imorgon eller onsdag ska jag och Sabrina träffa kursledaren och gå igenom hela vår rockkväll från a till ö. Lite jobbigt nu. Datumen verkar krångla, men hoppas fanimej att det löser sej och att bandmedlemmarna slutar prata bakom ryggen på mej och Sab. Ingen bra grej är pyssla med må jag säga. Ni är ju trots allt varken Rolling Stones eller Strokes ännu.

På fredag ska jag och Josie ha myskväll på Marklandsgatan. Innan dess ska jag ha peacat med John även fast bara jag tyckte det va utskällning som skedde. Hioihoioii.





..the youth is starting to change






Kommentarer
Postat av: sanriba

YOU ROCK / sabrina

2008-10-21 @ 03:52:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0