Härmis

Ja, jag är en riktig härmis. Nu lyssnar jag på Anna Järvinen som jag inte gjort på längelänge innan nu igen då. När jag härmas för att jag hade glömt av henne. Det var inte meningen, varken att glömma eller att härmas. Härmas eller återinspireras, väl själv.

Idag ska jag superduperstäda köket åt min kära mor för igår var jag inge bra på den fronten. Hon ska ju hjälpa mej flytta X antal bagar med kläder på fredag (och har tagit semester för detta) då jag för ett tag ska flytta. Funderar på att börja packa ner skor och kläder för att få ett hum om hur mycket det egentligen är. Förmodligen alldeles för mycket. Skor alltså, dom lär ta upp en egen resväska. Egentligen tror jag att mamma tar semester mest för att det är gött, sen blev min "flytt" bara en väldigt simpel anledning. Fast så kanske det inte alls är. Jag är mycket tacksam för flytthjälpen. Hade varit på tok för meckigt att ta med sej ca 4 resväskor själv från Åsa Idrottsplats till Marklandsgatan. Tack mamma.

Haga-fika med Johanna idag på Nöller. Jag tjuvstartar med en kopp kaffe redan nu. Haga alltså,

Ses sen!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0