Fängelset

Första träffen med arrangörsgänget var på Härlanda Fängelse. Det känns bra, men jag och Sabrina måste styra upp ett och annat väldigt snart. Tanken är att i utbildningen ska vi  ha slutprojektet på Fängelset (?) , vilket i sin tur innebär en alkoholfri tillställning. Då jag och även Sab är 20+ för stunden tror vi inte riktigt på det konceptet. Det kan man ju helt förståeligt inte säga rätt fram på första träffen att

"Du, kursledarn, vi tänker minsann inte ha alkoholfria tillställningar
och inte här heller för den delen, utan vi ska ha vårt projekt på Sticky, oke?"

Tre fantastiskt bra band har vi i våra tankar. En riktigt skön rockafton. Låter inte det bättre i allas öron? MEn men, jag tror det löser sej till slut. Vår idé är för bra för att inte göra något åt.

Imorgon börjar jag jobba kontorsjobb. Stora, gamla tant.

Kommentarer
Postat av: Lindy

hahah du skriver klockrent!

2008-10-07 @ 09:52:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0