Djungelhäng

Jag och Josefin började här, i lägenheten med vin och massa tjöt. Det var trevligt som katten, vilket det alltid är. Haha. Kvällen skulle spenderas på Kontiki för att se en brud från Kungsbacka, Nadia, som uppträdde med sin bandkonstallation. Grymt stört bra vare. Hela gänget hamnade runt långbordet. Paparazzi-Jos tog väl en sisådär femhundraåttiosju bilder, haha. Najs.


Imorse, runt tio, åkte vi till McDonalds på Frölunda Torg medan Johannes och AL sov kvar i lägenheten. Haha.. De va gött. Sen häckade jag här praktiskt taget själv eftersom sjusovaren Johannes sov till sent. Och nu är jag själv igen, Johanna kommer snart dock. Hon ska plugga och jag ska sippa lite rosé. Haha.!








Fred ut och en puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0