Början på starten

Jap. Det är veckornas vecka, livets vecka.

Ikväll startar jag och Sabrina på en arrangörskurs. Detta är vårat kall har vi förtstått efter en del diskussioner sinsemellan. Det är tredje året vi velat börja men det är i år det verkligen händer! Helt fantastiskt underbart. Vår tanke är en helskön rockkväll på ett väl utvalt ställe i Göteborg. Våra idéer som vi redan skapat kan inte bli annat än succé. I lördags natt dealade jag till mig ett band som mer än gärna spelar + att vi ska boka ett eller två band till. Jag är i extas. Inte alls fötterna på jorden för stunden. Men det gör ingneting. Jag njuter.
Och imorgon börjar jag mitt nya jobb samt att en lägenhet i Majorna kan komma att bli min och Johannas. Allt känns lite väl bra för att vara sant, därför ska jag sänka mina förväntningar. Men OM, då är mitt liv fulländat.




Kommentarer
Postat av: Lindy

wooot?? jag hänger inte med i ditt race nu!

2008-10-06 @ 14:44:22
URL: http://ingetlrallt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0