Blubb blubb



 

Urrrk urrk urk!
Det här är inte kul alls. Jag mår som jag förtjänar fast, egentligen vill jag förtjäna att må tiptop, which I don't obviously.. Oj. Igår började det med lite chill Miami Ink-tittande till att bli en jävla utgång?! Vad händer därimellan? Jo jag mötte Josie på tåget och vi drog till ett fullsmockat Vasastan och chillade. Försökte förklara uteställen för en puckad värmländsk lumpare men han fattade inte nåt, så vi gav upp. Sen åkte vi hem till John och var där i typ ett toabesöks-ögonblick. Ja jag hann gå på toa för att sedan åka igen. Till Trädgårn?! Whata? Från  chill i soffan till Trädgårn. Kändes inte bra, fast det blev rätt kul. John hade en utskällning riktad mot mej då skådespelade jag mej in i en väldigt nedstämd roll med valpögon. Jag och Jossan dansade som aldrig förr och ölen har aldrig smakat bättre.


Bollen är rund - allt kan hända.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0