..söndag i sängen

Trots att det borde vara onsdag idag, är det söndag i sängen hos mig


Lördagen var himla fin. En heldag på stan med mor och far. Lite öl, lite sushi och lite snack. Inte igår man umgicks med föräldrafolket så många timmar. Anledningen till att de ens befann sig i stora staden var ett stundande julbord senare på kvällen. Man får ju inte va den som är den, men jag såg min chans att få lite krubb samt trevligt sällskap.
När eftermiddagen ankom då mor samt far skulle powernappa på hotellet letade jag mig igenom min käcka telefonlista i mobilen och kom på att Lindy hade jag inte träffat på en vecka eller tre. Ett angnämt besök på deras nya adress Mildvädersgatan. Senare city också..


Idag äre julstämning som skall skapas i form av pepparkakor och julmusik. Let it snow, let it snow, let it snow. Jagär uppe med tuppen och i princip redan redo, men Johanna ligger fortfarande och snarkar.


Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0